Wyszukiwarka

Artykuły

Zakończenie roku szkolnego

2017-07-16

Zakończenie roku szkolnego w Zespole Szkół w Lipinach.

Uczniowie pożegnali rok szkolny 2016/2017 uroczystą galą. Tradycyjnie były nagrody i wyróżnienia dla najlepszych uczniów, stypendia dla wybitnych.

Świadectwa rozdane, dlatego śmiało można więc już zakrzyknąć WAKACJE WITAJCIE!

Czytaj więcej o: Zakończenie roku szkolnego

Pożegnanie klasy III G

2017-07-16

W czwartek 22 czerwca 2017 roku w naszej szkole  odbyło się uroczyste pożegnanie uczniów klasy III G. Na uroczystość przybyli nauczyciele, rodzice absolwentów, koledzy i koleżanki. Młodzież pożegnała się ze szkołą wzruszającymi przemówieniami i inspirującą do głębszej refleksji poetycko - muzyczną częścią artystyczną, której mottem były słowa księdza Jana Twardowskiego:
„Kiedy wydaje się, że wszystko się skończyło
Wtedy wszystko się zaczyna”.

Czytaj więcej o: Pożegnanie klasy III G

Wycieczka do Zabajki

2017-07-05

14 czerwca 2017 r Klub Wolontariatu zorganizował wycieczkę do stadniny koni w Zabajce i do Rzeszowa. Ten wyjazd to nagroda dla tych uczniów naszej szkoły, którzy zbierali surowce wtórne oraz dla wolontariuszy aktywnie działających w klubie. W stadninie koni mogliśmy przejechać się koniem, zwiedzaliśmy mini zoo/ szczególnie zaciekawiły nas kozy Św. Jakuba, które miały 4 rogi/. Był też czas na zabawę na placu i mecze piłki nożnej. Obejrzeliśmy trening przed zawodami jeździeckimi, szybko powstał fan club jokejki Marty. Następnie udaliśmy się do Rzeszowa na pokaz fontanny multimedialnej, zabawa w wodnych labiryntach była bardzo fajna i mokra.

Czytaj więcej o: Wycieczka do Zabajki

Gminne zawody w piłce nożnej w kategorii szkół gimnazjalnych

2017-06-18

12 czerwca w Pilźnie odbyly się gminne zawody w piłce nożnej w kategorii szkół gimnazjalnych.Uczniowie Zespółu Szkół w Lipinach wywalczyli 1 miejsce pokonując Pilzno w rzutach karnych.Uczniowie wystapili w skladzie:Mikołaj Madura,Filip Marcinek,Jakub Smoleń,Sebastian Cichowski,Michał Mroczek,Michał Żołądź,Michał Rogus,Bartłomiej Sysło,Mikołaj Kukla,Mateusz Mroczka,Patryk Tatarczany,Krzysztof Siemek,Kacper Pierzchała,Szymon Słota.

Czytaj więcej o: Gminne zawody w piłce nożnej w kategorii szkół gimnazjalnych

Wycieczka do Warszawy

2017-06-07

30-31 maja odbyła sie wycieczka uczniów naszej szkoły do Warszawy. W pierwszym dniu zwiedziliśmy Planetarium, Ogrody Wilanowskie, Łazienki Królewskie oraz Stadion Narodowy. Wędrując trasą "Piłkarskie emocje" mieliśmy możliwość zobaczenia m.in. pomieszczenia strefy zawodniczej wykorzystywanej podczas meczów, centrum medialnego przeznaczonego dla dziennikarzy, trybuny, zmianę murawy. Następnie udaliśmy się do hostelu i na obiadokolację. Drugi dzień również obfitował w niemniejsze atrakcje. Na początek dnia uczniowie mieli możliwość zwiedzania Sejmu.Po którym oprowadził nas Poseł Marek Rząsa. Potem udaliśmy się do Zamku Królewskiego. Następnym punktem programu było 2-godzinne zwiedzanie Starego Miasta. Spacerkiem mijaliśmy Pałac Prezydencki udając się do Grobu Nieznanego Żołnierza. Końcowym przystankiem był Pałac Kultury i Nauki.